Základní škola a mateřská škola

Jana Broskvy 3, 643 00 Brno, tel: 545 219 112, 545 238 103, fax: 545 219 112, zschrlice@zschrlice.cz

Aktuality

Základní škola a Mateřská škola, Brno, Jana Broskvy 3, příspěvková organizace

Jana Broskvy 3
643 00 Brno
IČO: 64328678     

Vrátnice: 515 536 467
sekretariát: 545 219 112,
604 247 432
Ekonomický úsek: 515 536 389  
ředitelna: 545 238 103
zástupce ŘŠ : 734 737 128
Školní psycholog: 731 578 235       MŠ: 734 737 109
Školní družina: 733 703 813
(od 12:00 do 16:00)
 
ID Datové schránky: zx63jy3            
 e-mail: zschrlice@zschrlice.cz
 
Čísla účtů:
Školní jídelna: 19233621/0100
Provozní účet: 6874060247/0100
Kontakty na zaměstnance

 

 Informace k prázdninovému provozu mateřské školy

Prosíme o dodržování stanovených hygienických pravidel MZ ČR.

Svůj příchod na sekretariát školy hlaste na vrátnici školy.

Přihlášky odevzdáte na sekretariátě školy ve dnech 2. 6. a 3. 6. 2020 v době od 9:00hod. do 14:00hod. Rozhodnutí o přijetí do prázdninového provozu s platebními instrukcemi si vyzvednete na sekretariátě školy ve dnech 8. 6. a 9. 6. 2020 v době od 9:00hod. do 14:00hod. V těchto dnech přihlásíte u vedoucí ŠJ své dítě na obědy v rámci prázdninového provozu.

Od 1. 7. do 17. 7. 2020 bude v MŠ zajištěn prázdninový provoz

Zákonní zástupci dětí, které naši MŠ již navštěvují, nahlásí zájem v MŠ.

Budete-li hlásit dítě v době přerušení provozu naší MŠ do jiné školky, vyplňte žádost o vystavení dokumentů (ke stažení zde) a odevzdejte ji na sekretariát školy nebo učitelce v MŠ. Na základě žádosti Vám budou nachystány potřebné dokumenty k přijetí dítěte v jiné MŠ.

K přihlášení dítěte z jiné MŠ je potřeba vyplnit žádost o přijetí na prázdninový provoz (ke stažení zde) a donést kopii evidenčního listu dítěte v mateřské škole ze stávající MŠ (s razítkem a podpisem paní ředitelky či jiného pověřeného pracovníka) a v případě, že evidenční list neobsahuje informace o očkování, také kopii žádosti o přijetí, která tuto informaci obsahuje (s razítkem a podpisem paní ředitelky či jiného pověřeného pracovníka). Pokud evidenční list i žádost o přijetí neobsahuje vyjádření lékaře musíte žádost potvrdit (ke stažení zde). Vše je nutné doručit na sekretariát školy ve dnech 2. 6. a 3. 6. 2020 v době od 9:00 hod. do 14:00 hod.

Provozováno CMS / E-shop (c)2020 Czechproduct.cz s.r.o. | WebCare | Mapa webu | Cookies

 

 PC kroužek - info zde

 Od 10.9. 2020 - povinnost nošení roušek ve škole ve společných prostorách (každý žák má s sebou 2 roušky).

Doporučený postup OSPDL ČLS JEP k managementu u akutních onemocnění v průběhu pandemie COVID19 – určeno pro školy a školská zařízení a zákonné zástupce dítěte (rodiče) – info zde

Od pátku 18. 9. 2020 - povinnost pro žáky 2. st. ZŠ mít roušku i během výuky.