Základní škola a mateřská škola
Jana Broskvy 3, 643 00 Brno, tel: 545 219 112, 545 238 103, fax: 545 219 112, zschrlice@zschrlice.cz
Základní škola a Mateřská škola, Brno, Jana Broskvy 3, příspěvková organizace |
|
Jana Broskvy 3 Vrátnice: 515 536 467
sekretariát: 545 219 112,
604 247 432 Ekonomický úsek: 515 536 389
ředitelna: 545 238 103
zástupce ŘŠ : 734 737 128
Školní psycholog: 731 578 235 MŠ: 734 737 109
Školní družina: 733 703 813
(od 12:00 do 16:00)
|
ID Datové schránky: zx63jy3
e-mail: zschrlice@zschrlice.cz
Čísla účtů:
Školní jídelna: 19233621/0100 Provozní účet: 6874060247/0100 |
Kontakty na zaměstnance |
Výchovně vzdělávací činnost v MŠ je zajišťována ve 3 třídách, z nichž jedna je logopedická. Třídy jsou vybaveny tak, aby poskytovaly dětem možnost vybírat z různých oblastí dětských činností. Součástí MŠ je školní zahrada. Rodiče běžně přicházejí s dětmi až do tříd, po dohodě s učitelkou mohou být přítomni i během dne.
V průběhu pobytu v MŠ mají děti možnost zapojit se do výuky anglického jazyka hrou, dětem s logopedickými problémy nabízíme kvalifikovanou nápravu. Pravidelně vyjíždíme do školy v přírodě, na exkurze, výlety. Navštěvujeme divadelní představení. Dětem plnícím povinnou předškolní docházku nabízíme program edukativně–stimulační skupiny zaměřený na rozvoj základních oblastí důležitých pro úspěšné zvládnutí čtení, psaní a počítání, rozvoj myšlení, řeči, soustředění.
Výchovně vzdělávací proces je zaměřen na multikulturní a environmentální výchovu, které jsou prostředkem vytváření systému hodnot a vztahu k vlastní osobě, k pochopení komplexnosti a složitosti vztahů člověka a životního prostředí. V MŠ jsou zohledňovány věkové zvláštnosti dětí, jejich schopnosti a individuální rozvoj v rámci kolektivu. Kolektivy tříd jsou věkově smíšené.
Vzdělávání v MŠ vychází z Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Za základ výchovy a vzdělávání je považováno zdravé sebevědomí a osobní spokojenost dítěte. Cílem vzdělávání v MŠ je rovnoměrný rozvoj dětí ve všech oblastech, tzn. biologické, psychologické, interpersonální, sociální i environmentální. Oblasti prolínají každodenním působením na dítě. Děti jsou vzdělávány tím, že konkrétně jednají a prožívají určité situace.
Vzdělávací program MAP II města Brna